YFU tegeleb rahvusvaheliste haridusprogrammide pakkumisega, toetades
oma õpilasi, vahetusperesid ning vabatahtlikke selle tegevuse juures nii hästi,
kui vähegi oskame. Kuna tegu on teenusega, mitte tootega, siis määravad meie
tegevuse kvaliteedi just teenuse kasutamisest tekkinud emotsioonid ja rahulolu.
Teenuse kvaliteet kujuneb tarbija ootuste
ja kogetud teenuste subjektiivsest võrdlusest.

Just kvaliteedile ja selle mõtestamisele pühendasime suure
osa kevadise GIKi* ajaplaanist. Meie juhatuse liikme Terje Tiimani eestvedamisel
analüüsisime kvaliteedijuhtimise mudeli (CAF) põhjal, kuidas YFUs juhitakse,
arendatakse ja kasutatakse oma inimeste teadmisi ja kogupotentsiaali. Seda nii
individuaalsel, meeskondlikul ja organisatsiooni tasandil, et veenduda meie poliitika,
strateegia ning inimeste tööalase efektiivsuse koos toimimises. Hindasime
üheskoos hetkeolukorda YFUs ning leidsime, et nii mõnegi koha pealt võime olla
rahul ja uhked oma tegevuste üle.
GIKil toimunu oli esimene käik YFU üldisest
kvaliteedisüsteemi loomise protsessist. Järgmise sammuna seame hinnatud
kriteeriumid tähtsuse järjekorda ning kirjeldame ära tegevused, mida hakkame
tegema nõrgemaid hindeid saanud valdkondade parendamiseks. Niiviisi
samm-sammult viime ellu üht YFU strateegilist eesmärki - kvaliteedijuhtimise
süsteemi juurutamist.
Kadri
YFU tegevjuht alates septembrist 2014
*GIK on pikemalt lahti kirjutatuna YFU gruppide infokoda. Toimus 16-17.mai 2015 KülaVilla puhkemajas.
Üritust toetas Hasartmängumaksu Nõukogu.