Otsi siit blogist

5/15/2014

Tere tulemast!

Mina olen Marren, Informaatika tudeng TTÜs ning YFU vabatahtlik.

Minu esimene kokkupuude YFUga oli 2008. aasta mais vahetusõpilaseks kandideerides ning 2009. aasta augustis lendasin juba Texase suunas. Pärast seda olen olnud üks vabatahtlikest YFUkatest.

Gümnaasiumi ajal sai naerdud, et olen justkui YFU Pärnu kontor. Tegutsesin põhiliselt just seal - YFU promo koolides ja haridusmessidel. Nüüd olen kaks suve, kaamera käes, jooksnud ringi Saksamaal YESi (Young European Seminar) laagriplatsil, filmides kõiki osalejaid, nii õpilasi kui ka vabatahtlikke. Ka möödunud sügisel lõin kaasa YFU filmiprojektis ning nüüd olen otsapidi selle blogi otsa kukkunud - pusinud selle disaini ja lahenduse kallal, et ka YFU Eestil oleks oma veebipäevik!

Ehk on Teil kõigil siin just niisama lõbus nagu minul selle "kaamera taga".


Nagu õigele YFUkale omane - päikest taevasse ja näkku!
Marren