Otsi siit blogist

9/18/2014

Jaapani YFUst Eesti YFUsse interniks

Tere!


Minu nimi on Kanoko. Ma olen intern (praktikant) Jaapanist ja olen Eestis oma praktikat teinud juuli lõpust. Mu praktika saab kohe-kohe läbi.

Peamiselt töötasin ma Tallinna YFU kontoris. YFU Eesti Tallinna kontor on alati kõigile avatud, mis on väga tore (samuti on siin alati midagi näljastele vabatahtlikele süüa).
Soovisin YFU Eestis teha praktikat, et saada uusi teadmisi selle kohta, kuidas töötab teise riigi YFU. Kontoris oli mul erinevaid ülesandeid. Kõige põnevam oli võimalus osaleda Aasta Alguse Seminaril (AASal). Oli väga tore kohtuda vabatahtlike ja uute vahetusõpilastega üle maailma. Laagris sain ma läbi erinevate töötubade palju uusi teadmisi eesti keele, koolisüsteemi, pere ja söögi kohta. Oma uusi teadmisi ja kogemusi jagan kindlasti ka oma kodumaal ning kasutan neid arukalt.




On veel üks asi, mis muutis minu kogemuse Eestis eriliseks. Sain siin väga hea perekonna ja nendega koos veedetud aeg oli suurepärane. Me reisisime Eestis palju ringi ehk sain võimaluse näha erinevaid osi Eestist. Veel enam, sain võimaluse tutvuda ka Soomega. Mu vahetuspere tegi ka väga hästi süüa. Tänu neile tean nüüd palju Eesti köögist  ja see on väga maitsev! Ka minu vahetusõed – ja vennad olid südamlikud ja sõbralikud. Ilma nendeta poleks mul Eestis nii tore olnud.

Ülehomme sõidan tagasi Jaapanisse. Ma ei suuda uskuda, et pean ütlema nägemiseni kõigile neile, keda siin kohtasin. Tunnen end rohkem kui iial enne YFU pere osana ja Eesti on juba nagu mu teine koduriik. Tulen kindlasti siia tagasi!


Tänades, Kanoko Yano