Otsi siit blogist

5/28/2015

Kvaliteet – see on imelihtne!

YFU tegeleb rahvusvaheliste haridusprogrammide pakkumisega, toetades oma õpilasi, vahetusperesid ning vabatahtlikke selle tegevuse juures nii hästi, kui vähegi oskame. Kuna tegu on teenusega, mitte tootega, siis määravad meie tegevuse kvaliteedi just teenuse kasutamisest tekkinud emotsioonid ja rahulolu. Teenuse kvaliteet kujuneb tarbija ootuste ja kogetud teenuste subjektiivsest võrdlusest.

Just kvaliteedile ja selle mõtestamisele pühendasime suure osa kevadise GIKi* ajaplaanist. Meie juhatuse liikme Terje Tiimani eestvedamisel analüüsisime kvaliteedijuhtimise mudeli (CAF) põhjal, kuidas YFUs juhitakse, arendatakse ja kasutatakse oma inimeste teadmisi ja kogupotentsiaali. Seda nii individuaalsel, meeskondlikul ja organisatsiooni tasandil, et veenduda meie poliitika, strateegia ning inimeste tööalase efektiivsuse koos toimimises. Hindasime üheskoos hetkeolukorda YFUs ning leidsime, et nii mõnegi koha pealt võime olla rahul ja uhked oma tegevuste üle.

GIKil toimunu oli esimene käik YFU üldisest kvaliteedisüsteemi loomise protsessist. Järgmise sammuna seame hinnatud kriteeriumid tähtsuse järjekorda ning kirjeldame ära tegevused, mida hakkame tegema nõrgemaid hindeid saanud valdkondade parendamiseks. Niiviisi samm-sammult viime ellu üht YFU strateegilist eesmärki - kvaliteedijuhtimise süsteemi juurutamist.

Kadri
YFU tegevjuht alates septembrist 2014

*GIK on pikemalt lahti kirjutatuna YFU gruppide infokoda. Toimus 16-17.mai 2015 KülaVilla puhkemajas.

Üritust toetas Hasartmängumaksu Nõukogu.